Have an account?

vineri, 5 februarie 2010

Various Thoughts

Aprindem jointurile. Inhalez un fum gros bogat in THC. Ma dor plamanii incercand sa tin cat mai mult timp fumul. Dupa 20 secunde expir fumul si ma simt usurata. Ma uit in jur si nu vad decat fetze fericite. Sunt parca pe o alta lume. Sunt constienta de ce se intampla in jurul meu dar chiar si cele mai banale lucruri mi se par amuzante. Mai inhalez un fum... si inca un fum.... si inca unul, cand se termina jointul vad deja cu alti ochi lucrurile. Totul este roz in jurul meu. Peretii imi zambesc si imi zic ca sunt OK. Fata din tablou a incetat sa planga. Ma uit la prelly si parca e si el in alta lume. Se stinge lumina. Incet... incet, ma las luata de valul muzicii. Unde de lumina rasar din difuzoare. Imi revin putin si merg sa fumez o tigare. Ajung innapoi in camera. Ascult Dezaire - Exhalt (o gasiti mai sus in playlist :P) si de o data intru in acea stare perfecta de armonie totala. Totul este perfect. Inchid ochii si incep sa plutesc. Prelly e suparat ca m-am asezat pe norisorul lui. Incet...incet, ma las dusa de val. Calatoresc prin univers. Ma uit in spate si parca nu imi vine sa cred cat de mic e pamantul. Andrei incepe sa rada de o data. Tocmai a realizat ca este imbracat. Inchid innapoi ochii... Sunt pe o plaja exotica. Ma intind pe spate. E fierbinte nisipul. Ma uit la cer si nu-mi vine sa cred cat de senin si albastru este. Ma las purtata de valurile muzicii si incet... incet, adorm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu