Have an account?

luni, 8 februarie 2010

Poveste

sunt multe intrebari pe care ar trebuii sa ni le punem, in legatura cu "iarba".
Cine a descoperit prima oara iarba?
Cine a facut primul joint?
Cum s-a aflat de aceasta si de ce a devenit drog ilegal?
Intotdeauna mi-am imaginat un om din epoca de piatra mergand cu bata pe spate la vanatoare. Acesta negasind ceva de vanat a inceput sa manance plante, pana intr-o zi cand a descoperit aceasta minunata planta. A mancat-o si a devenit mult mai vesel, era in lumea lui, fara dinozauri de care sa se ascunda pentru a nu fi omorat.
Si tot timpul am vrut sa cred ca el a desenat pe peretii pesterii planta asta, iar cand au fost descoperite aceste desene, savantii nu au spus nimic, au luat planta au fumat-o si au fost atat de egoisti ca nu au spus nimanui. 
Stiu ca in povestea mea lipsesc cateva detalii, scene, etc, dar sper ca ma ajutati voi sa construiesc povestea inventarii joint'ului

Un comentariu:

  1. Gasesti povestea care te intereseaza precum si multe lucruri interesante in cartea Fratele meu Canabisul. E in limba Romana si se poate comanda de pe Net. Are si ghid de cultivare precum si prezentarea principalelor specii de MJ.

    RăspundețiȘtergere