Have an account?

marți, 9 februarie 2010

Stau si ma gandesc...

Stau si ma gandesc ce vremuri bune erau o data. Dormeam dimineata pana la 10. Dupa care urma o sesiune serioasa de baut si de fumat. Pe la 12 imi amintem "Bha da eu mai am si scoala!". Mergeam vreo 2 ore pe la scoala. Evident ca preferam barul de langa scoala... era mai cald acolo [:D]. Ne adunam vreo 30 de oameni de fiecare data si urma alta sesiune de baut.... si poker [:)]. Ajungeam intr-un final si acasa. Beat .... evident! Vremuri bune erau cand trebuia sa fumez o punga de iarba doar ca sa merg la scoala. Si ma gandesc ca eram aproape 24/7 beat, high etc. sau mai bine zis rupt de realitate. Si ma gandesc ca nici o data cand ma vizitau parintii nu m-au prins.............. treaz![:))]. Si la scoala eram beat.... Imi amintesc cand profa de germana mi-a zis "treci la tabla!" si eram atat de beat incat nu puteam sa ma ridic de pe scaun. Si ma gandesc... ce vremuri bune...


Un comentariu: