Have an account?

luni, 15 februarie 2010

Fumat intre nefumati

Mai nu e bine sa fii singurul fumat intre nefumati.
E groaznic as putea spune. Pentru ca orice ai incerca sa faci sa nu pari fumat, tot isi vor da seama. Si vor face orice ca sa ai trip'uri destul de dragute. Incercati sa va jucati un spider solitare pe windows vista sau 7 sa vedeti ca va lasa sa spargeti artificii pe ecran. (Am stat jumate de ora sa spar artificii). Incercati sa nu va faceti pofta cu nimic. Aseara mi se parea ca tot ce mananca prietenul meu e asa de bun, si chiar era super bun, eu nu mai mancasem mancare asa de buna niciodata.
Nu stiu cand mi-am luat somn. M-am trezit azi dimineata foarte bine dispusa.

Un comentariu:

  1. hihi... eu am avut ieri o revelatie... daca esti fumat printre nefumati intr-un club...toti iti vor parea fumati...cel putin asta se intampla la mine...altfel nu mi-as putea explica comportamentul lor... sau ar putea sa fie doar in mintea mea... iar ei rad de mine si nu cu mine... iar eu sunt mai mult decat evident!

    RăspundețiȘtergere