Have an account?

marți, 9 februarie 2010

eu beu...putin....

Voi nu o sa stiti nici o data ce bine ma simt cand scriu acest articol... Aseara niste pustani din Republica Moldova mi-au aratat cum se bea defapt. Deci cand bei trebuie sa razi si sa te simti bine (ca si cum ai fi fumat :D). Stai cu vodka langa tine si se aude o chitara din celelalt colt al camerei. Incerci sa e ridici dar nu poti. Stai si canti cat te tine glasul.... "eu beu... putin.... putin cate putin, si capul meu.... pe umeri nu mai pot sa-l tin..." si in timp ce canti mai inchini un pahar pentru "vecina"... si pentru "sanatate", asta-i clar! Cateva bancuri sunt binevenite. Iar daca cineva vrea sa paraseasca masa trebuie sa bea macar un 50. Evident ca dupa acel 50... nu mai pleaca :)). Cea mai frumoasa parte e cand incep toti sa isi spuna necazurile si parca pentru un moment uiti de problemele tale.
"in viata trebuie sa te grabesti incet daca vrei sa intarzii devreme!". Am sa continui acest articol cand am sa beau data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu