Have an account?

luni, 8 februarie 2010

ce am ajuns....?

Nici nu stiu de unde sa incep. In primul rand cred ca multe subiecte din presa despre plantele etnobotanice sunt fictiune. A murit un copil. Si ce daca? Nu ma intereseaza... e problema lui. Nu inteleg de ce atat tam-tam pe un subiect de cacat. E clar ca e vina parintilor ca nu l-au educat cum trebuia. Presa incearca prea mult sa invinovateasca weed-shopurile. Vina lor e ca au vandut unui minor si atat! In rest e vina guvernantilor. Am ajuns in p**a mea sa dam bani pe fericire? Nu imi vine sa cred k asta e unica solutie prin care poti fi fericit in aceasta tara... Si daca se vor inchide weedurile va fi si mai rau pentru ca cei obisnuiti sa fumeze de la weed se vor indrepta spre altceva. Sigur nu se lasa nimeni asha brusc. Si problema e ca nici macar nu au legalizat marfa adevarata (care nu te omoara!) au legalizat niste porcarii.... probabil e gazonul din curtea lui Basescu. Chiar cred ca e gazonul lui Basescu pentru ca pute a KKT de la o posta! Deci concluzia este ca e vina parlamentarilor ca noi am ajuns sa ne cumparam fericirea.

2 comentarii:

  1. da... frumos articol... dar te rog mai cenzurat de acum innainte :P

    RăspundețiȘtergere
  2. feriirea e un subiect care poate fi discutat in mai multe feluri. in acest articol pot sa iti spun ca ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere