Have an account?

vineri, 5 februarie 2010

My World... my version...

Bine ati venit in lumea mea. Totul este perfect, toti prietenii sunt alaturi, intr-o camera mica, izolati... Apoi vine impulsul, inima iti pompeaza rapid, esti aproape sigur ca ai sa faci stop cardiac. Muzica de pe fundal iti gadila timpanele pe ritmuri de reggae si dubstep. Esti fericit ca acum poti fuma fara sa fii stresat ca vine vecinul sa faca scandal ca e prea mare galagia. Te uiti in jur si vezi doar fete fericite. Un prieten isi cauta maimuta, altul se crede Mama Omida, unul se scarpina cu cutitul, altul vorbeste cu "clanta" usii, unul cauta un prosop sa acopere clanta, altul e paranoic pentru ca e prima data cand fumeaza, unul danseaza, iar altul face inca o tura de cuie. E atat de mult fum in camera incat il poti taia cu cutitul. "Din coltul blocului" tragem "hits from da bong" plin cu "verdele meu" si "flori ilegale", si ne cuprinde o stare de "exalt" mergand in "mindfields" pe "road to zion". "Most high" sunt, mai exact "varza", intr-o camera plina de "black smoke" si vad doar "travelers" pe "mountains of mars". "Tu" te intrebi cat de "granite" poate fi "sierra leone"... poate fi la fel de tare ca si "hot ride" cu "riders on the storm" pe "road to zion". Eu ma mir ca sunt "Still alive" pentru ca vad doar "voodo people" in "propane nightmares". Dupa ce pleaca majoritatea ne mai facem un cui, "sa ne luam maxim", ca doar mai avem destul. Un prieten sta in baie si vorbeste de unul singur cu oglinda, altul se crede MC si vorbeste la un spray, dar nu uita sa faca cateva probe de "microfon" (2-10...2-10). Un prieten ma cheama sa merg cu el pana la un non-stop ca are gatul uscat si are nevoie de lichide. Pe strada se panicheaza si are impresia ca vanzatoarea o sa se prinda ca e high.... asha ca face o tura de bloc sa castige niste timp. Intr-un final ajungem in magazin si uitasem de ce eram acolo... asha ca am cumparat niste gume si am plecat rapid. Mergem incet spre casa ..... cu gatul uscat.... trebuia sa cumpar ceva dar eram prea spart. Bine ati venit in lumea mea.... totul este atat de "fucked up" cum vreau eu sa fie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu