Have an account?

duminică, 5 septembrie 2010

Prietenul fara picioare de pe scari.

Inca imi amintesc. Era o dimineata de vara...eram singur in casa, dar asta nu e totul! Eram in a doua zi de halucinat de la niste pastile numite "romparkine". Totul a inceput cand stateam la masa intr'un local impreuna cu prietenii mei si doream sa o facem lata. Eu tanar si necopt la minte fiind, am contribuit cu toti banii pentru cateva splintere. Desigur, am luat acele pastile fara sa ma gandesc la riscuri. Nu imi amintesc sa imi fi spus cineva cu exactitate ce efecte au. Nimeni nu mi'a spus ca nu ai cum sa iti dai seama cand isi incep efectul, ca nu ai cum sa distingi realitatea de halucinatie. Si asa, vazand ca de la 5 pastile nu aveam nimica..am supra-exagerat si asa ca am mai luat inca 15...deci in total 20 de pastile, dar nu oricum, ci impreuna cu o sticla de vodka (dracu' mai stie cum se numea) si 1 simplu pet de bere (asta il stiu..timisoreana). Si asa a inceput! Revenim la acea dimineata; singur acasa, ma plimbam prin casa in cautare dupa niste prieteni care apareau in fata mea si dispareau subit in spatele usii de la bucatarie, dar atunci s'a intamplat! Una dintre cele mai ciudate halucinatii din viata mea:))...Un prieten bun de'al meu statea pe scari, neavand picioare..ghiciti ce incerca sa faca? Incerca sa isi traga o pereche de pantaloni de a mea. Cand l'am vazut am ramas paralizat pe moment, eram trist, bietul nu putea sa isi traga o pereche de pantaloni!:))...Eu eram trist ca nu putea sa isi traga pantalonii, nu ca nu ar fi avut picioare...deci romparkine for the win! L'am intrebat daca nu vrea sa il ajut sa se imbrace..dar el imi raspunde: "Nu nu nu, e ok men,n'ai treaba..n'n'n'ai treaba"...si atunci eu am plecat mai departe in cautarea prietenilor ascunsi in vortexul din spatele usii de la bucatarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu