Have an account?

marți, 7 septembrie 2010

Iarasi luni...

E putin trecut de ora 4pm... 4:20 sa fiu mai exact. Imi incep sesiunea de meditatie cu cateva fumuri. Pentru o clipa credeam ca nu am gatul uscat... dar m-am inselat. Iar nu am prea multe lichide prin casa. Ma gandesc sa merg spre magazin. In drum spre magazin realizez ca am doua picioare... mai ales stangul. De indata ce am ajuns la magazin ma indrept cu mare viteza spre frigidere de unde iau 2litrii de ceva. Alerg spre casa unde ma asteapta inca o sesiune de fumuri. Ajung acasa si incep sa "ard de nerabdare" niste floricele. Ma intind pe pat pe acorduri de reggae. Uitandu-ma la tavan realizez ca sunt pe moarte... iar moartea a inceput sa tipe: da-te jos de pe mine! Ma ridic si ma indrept cu pasi marunti spre calculator. Incep o discutie pe mess cu un idiot la fel de rupt ca mine si imi pune tot felu de intrebari tampite gen: "oare ce ar fi facut bunica daca era vie?"... evident ca ar fi facut struguri. Inchei rapid discutia cu el. Si incep sa scriu un articol despre cele intamplate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu