Have an account?

marți, 7 septembrie 2010

80 de flotari...si nici o dovada..


De fiecare data cand imi amintesc aceasta intamplare, rad dar ma roade si ciuda in acelasi timp. Era o zi din vacanta de iarna...era o joi, dupa un party de DNB @ RiveR. Mi'a mai fost ramas 1 plic de "Special Gold". Singur in casa fiind, normal ca l'am prizat. Dansam, innebuneam singur prin casa...si atunci imi vine o idee geniala! "Ce ar fi daca as face flotari?Da' simt ca pot sa fac mai multe...Da! Pun telefonul sa ma filmeze ca sa am si dovada" (toate acestea spuse foarte rapid...special rush..:)) ) Setez telefonul sa filmeze in 5 secunde, ma arunc pe podea si incep sa fac flotari...si fac si fac si numar si iar fac si iar numar...termin de numarat la 80..deloc obosit, ce sa mai, ma simteam fresh:)) Entuziasmat iau telefonul in mana sa privesc filmarea dar spre dezamagirea mea...telefonul era setat sa faca poze....the end?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu