Have an account?

duminică, 4 iulie 2010

research results...

Imi cer scuze ca in ultima perioada nu am postat mare lucru... am fost mult prea ocupat si foarte multe probleme au cazut deodata pe capul meu... dar cu toate acestea am avut ceva timp liber in care am facut niste "studii". Nu cred ca e cazul sa "o lungesc" prea mult, si fara prea multe cuvinte analizati singuri tabelele de mai jos si trageti singuri concluzia.

Nu sunt inca sigur ca toate elementele din tabelele de mai sus sunt legale dar cred ca cel putin 90% din acestea sunt 100% legale si se pot comercializa. Nu va bazati pe statistica mea... interesativa voi mai mult! ... astept sugestii si comentarii.

2 comentarii:

  1. buna, interesant blogul, interesanta aceasta lista, sunt curios ce ai incercat din toate astea si ce efecte au avut. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana acum m-am rezumat la ciocolata si tutun, dar am primit sugestia de a incerca pielitza aia de la banane, aia sub forma de fasie, o usuci si apoi in combinatie cu alte...condimente din bucatarie, ei bine, ar fi o idee pentru o penala :D

    RăspundețiȘtergere