Have an account?

vineri, 14 mai 2010

trippy

Dragi prieteni....desi imi este frica sa scriu in aceasta stare nu pot trece cu vederea faptul ca scriu cu o viteza uimitoare pentru starea mea... Stiu ca acuma va ganditi ce **** mea ma pune idiotul asta sa citesc cacaturile lui create fumat pentru ca..... revenim mai tarziu la asta. Am uitat ce vorbeam si nu vreau sa ridic capul din tastatura de frica ca o sa vad ce am scris. acuma partea intaia! I got nothing my friends.... partea a doua.... cateva fumuri de inspiratie si...tot nimik sau cel putin asa cred acum :) intrebarea care imi sare cel mai des in cap este cum ar fii ca universul nostru si tot ce se gaseste in el sa nu fiedecat un neuron in capul unei fiinte supreme, care la randul ei face parte din alt univers care este la fel ca al nostru si tot asa la nesfarsit. cum se creaza gandul? GANDUL Este ceea ce a ghidat omenirea spre cucerirea planetei. Totusi este si acel lucru care face oamenii sa faca lucruri stupide. Sunt de parere ca ideile traditionale despre psihoze (pacienti care aud voci)sunt de domeniul trecutului. Ceva deranjeaza echilibrul undelor gandului. Orice om are sute-mii-zeci de mii de ganduri zilnic, majoritatea in subconstient. Dar de data aceasta ele nu mai ajung in subcostient. Ajung cortex. cortexul nu stie sa faca decat un singur lucru cu ele. sa le pronunte. Woooooow. Ma apuc de sci-fi coaeeeeeeeeeeeeeeeeee... Terci frate.. OHH Say can't you see.....:)))))))))))) 

by trippy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu