Have an account?

luni, 26 aprilie 2010

ca la 20 de ani....[1]

Am inceput sa petrec cu 5 zile innainte de ziua mea. Vineri totul este bine si frumos. Mai spre seara vin niste tovarasi de acasa. Merg cu unul din ei dupa niste "Tic-Tac" [:P]. "Magazinul" e in celalalt capat al orasului. Dealerul isi f**e femeia deci trebuie sa mai pierd vremea prin cartier. Dau o tura pe la mall. Dupa urmeaza o bere intr-un bar. Ajung la "locul potrivit"! verific marfa. Verdictul final: Tare cu draci! Amandoi suntem "torpilati". Din nefericire nu mai prindem transport in comun la ora 23. Asa ca mergem pe jos multi kilometrii.... sparti! Cei drept tot drumul ne-am contrazis in cel mai penal mod posibil.
EU: da tii ca am dreptate bha!
EL:  nu bha... nu-i asha!
EU: ba da bha asha e!
EL:  nu are cum! nu e posibil!
----------------tot asa aprox. 80min----------------
EU: ba nebunule ai vazut cu ochii tai ca asa e!
EL: n-am vazut bha esti nebun!
----------------mai trec 10 min----------------
EL:ba daca zic ca nu e.... apai.... nu e!
EU: bha da noi ce plm vorbim aici? de la ce ne certam?
EL: nu stiu! da e fain!
Ajungem acasa intr-un final..... Din fericire am ajuns intreg acasa. Cu multa menta. Putina muzica... Dupa care... Ne teleportam putin. Mai topim niste vodka. Ne reteleportam [:))]. Apoi somn!... ce-i prea mult e prea mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu