Have an account?

miercuri, 18 august 2010

Cum am vazut-o pe mama moarta-n cada...

Eram cu varul meu pe afara si ne-am gandit sa mergem pana sus la el sa luam niste tigari. Sta foarte aproape de mine. Zis si facut.

Eram in fata blocului si am vazut niste oameni care tocmai ieseau din scara. I-am zis: "Hai repede ca sa nu mai stam sa sunam la interfon dupa".
Noi, grabiti si morti fiind, nu ne-am mai uitat la fetele oamenilor. Aud o voce de femeie care zice: "Hei, ce faceti? Nu ne mai recunoasteti?" Era mama impreuna cu tata si cu unchiul meu. Nu i-am vazut, nu i-am recunoscut in prima faza.
Am fost sus, am luat tigari si am isit afara sa fumam si sa mancam ceva dulce.
Era destul de tarziu, nu foarte, dar am hotarat sa mergem fiecare la casa lui.

Primul lucru pe care il fac atunci cand intru in casa este sa ma spal pe maini.

Intru in baie. Abur cald. Dau drumul la apa si observ ceva in cada. Nu aprinsesem lumina si era intuneric. Am ramas blocata.
Initia am zis ca e tata care-si face o baie cu lumina stinsa. Nu avea nici o logica. De ce ar face tata baie cu lumina stinsa si de ce nu a spus nimic cand am intrat in baie?

Apoi m-am gandit ca e mama. Bun! E mama.
{In timpul asta eu ma spalam pe maini cu un ochi la cada}
Mi-am zis ca incearca sa ma prinda cu ceva avand in vedere cat de praf eram. M-am gandit ca s-au prins.

In fine! Si cum ma spalam eu pe maini si ma uitam la cada... mintea mea incepuse sa o ia razna.
De ce nu se misca? De ce nu zice nimic?

Urmatorul lucru care mi-a trecut prin cap a fost ca a omorat-o tata sau ca s-a sinucis si zace moarta-n cada.

..Si haos! M-am panicat grav. M-am clatit pe maini si, uda fiind, am aprins lumina in baie.
Am constatat ca presupusa mama care zacea moarta in cada era de fapt patura mea care fusese pusa la spalat in apa cu detergent.

Eram atat de speriata incat am stins lumina la baie si am intrat cat ai clipii in camera.

Stand in fata calculatorului si cu picaturile de apa prelingandu-se pe maini am realizat ce haos e in capul meu.

M-am sters pe maini si i-am povestit varului meu care era pe jos de ras, nu ii venea sa creada.

...Si, poate, data viitoare chiar o sa fie mama-n cada nemiscata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu